Marketingul e nelimitat, vizualul este un canal de comunicare puternic si folosit la maxim. Prin interactiunea vizitatorului cu noul univers, se vor crea si memorii, nu numai scanarea vizuala a “vedeniei” curente. Va apare un univers paralel, Nikeland, unde copilasii “targetati” se vor juca “jocuri clasice” intr-un mediu deja familiar Roblox.
Mediul este impregnat cu mesaj de marketing la maxim, creierasul copiilor va avea zilnic suprascrieri de preferinte. Sunt curios dupa cate zile, daca intrebi copilul ce a petrecut un timp in astfel de univers, “Ce papuci sa iti ia mamii sau tatii?”… ce raspuns va da copilul?
Lupta pentru primele pozitii in creierele oamenilor va fi “acerbă”. Ceea ce face atrativ ca si curiozitate acest univers digital numit “Phygital” este si legatura cu realitatea, cu fizicul. Nike deja s-a gandit ca vizitatorii unui magazin fizic, sa poate aplica filtre si sa creeze vizual lumea din Roblox. Altii din lumea Internet-of-Things s-au gandit sa faca QE coduri in forma rotunda… ta nnaaaa!
Va trebui sa creez o categoie noua aici: Web 4.0 deja. Sa nu uit cine e tartorul la lumiile aste noi: fostul Facebook, actualul Metaverse